دنیزدنیز، تا این لحظه: 6 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

دنیز جوووون ( ♥♥♥هدیه ی دریا♥♥♥ )

واکسن شش ماهگی

1397/5/23 23:11
نویسنده : مامان سمیرا
206 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان امروز رفتیم بهداشت برای واکسنت که متأسفانه نداشتن تعجب گفتن فرداش بریم که حتما قبلش هم زنگ بزنیم من و شما هم برگشتیم..زیبا

اینم عکس دخمل و مامان برای رفتن به بهداشت...محبت

البته عزیزم فردا با مامانی و من و شما رفتیم برای واکسن تشویق دختر قشنگم اونروز شما بعدش یک کم گریه کردی که من اعصابم بهم ریخت گریهبعد از اینکه آروم شدی اومدیم خونه

اینم عکس شما قبل رفتن برای واکسن گلمحبت

                                                   روزش خوب بودی و عمه اعظم و آرتینا جون هم حتی اومدن پیش شما ولی بعد از رفتن عمه اینا کلی تب کردی ​​​سکوت

 

من و بابا کلی پاشوره کردیم و کلی آستامینوفن دادیم ولی خوب نشدی عشقولی مامان و صبح بابا رو صدا کردم که ببریمت دکتر چون واقعا تا صبح حالت بد بود..

بالاخره من و شما و بابایی رفتیم بیمارستان چون دکتر خودت صبح نبود..

و خانم دکتر  دارو دادن و اومدیم خونه بابابزرگ و مامانی کلی بهت رسیدگی کردن و تا بعدازظهر کلی حالت بهترتر شدزیبا  و ما اومدیم خونمون... 

ولی متأسفانه عوارض واکسن شش ماهگی ادامه داشت و کل دهان و پاهات اذیت شدن و مجبور شدیم دوباره رفتیم پیش دکتر خودت عشقم و الان که دارم هنوز این متن و مینویسم شما مریضی..غمگینغمگین

عزیز دل مامان برات دعا میکنم که انشاالله همیشه تنت صحیح و سالم باشه..عبادت

 

 

اینم عکس بابایی و دخملی تو بیمارستانمحبتبوس

 

پسندها (1)

نظرات (0)