دنیزدنیز، تا این لحظه: 6 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

دنیز جوووون ( ♥♥♥هدیه ی دریا♥♥♥ )

چیدن اتاق دنیز جونم

1396/10/5 0:11
نویسنده : مامان سمیرا
204 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر قشنگم...

الان که دارم وبلاگ و مینویسم سه ماهه هستی. دنیز جان قبل به دنیا اومدنت قرار بود وسایلی که مامانی و بابابزرگ برات خریده بودن و تو اتاقت که بابایی برات کاغذ دیواری کرد بچینیم و یه جشن کوچیک هم بگیریم که یادگاری برات بمونه..جشن

قرار بود زودتر برات جشن بگیریم و اتاق و مرتب کنیم ولی به خاطر مریضی یه دفعه ای عمه اکرم متاسفانه نشدشاکی عمه اکرم قرار بود با عزیز از تبریز بیان که این اتفاق افتاد... و چیدن اتاق شما یک ماه عقب افتاد چون دکتر گفته بود عمه نباید تو سرو صدا باشه و چون خونه ما بودن نتونستیم کاریی بکنیم و خدا رو شکر بعد چند وقت عمه اکرم هم بهبود پیدا کردتشویق و تونست در جشن شما هم شرکت کنه..

عزیز دلم برای چیدن لوازمت دایی سعید و علی خیلی کمک کردن که همینجا ازشون تشکر میکنم تشویقکه چند روز پشت سر هم مامانی و دایی ها اینجا لوازمت و می چیدنمحبت  خلاصه بعد سه روز لوازم اتاقت اوکی شد..

عکس اتاقت و برات میزارم.. اول از همه اسم خوشگلت که کار خودمه دوخت و بریدن که کلی برای اتمامش  زمان برد...

نمای کلی اتاقت عزیز دلم امیدوارم خوشت بیاد دختر نازمنمای کل اتاق

حالا برات تک تک وسایلی که مامانی و بابابزرگ زحمت کشیدن و تهیه کردن و میزارم عزیزم  بوس

و اما وان حمومت که با مامانی درستیدیم....گیج

اینم آشپزخونه خوشگلت که امیدوارم باهاش کلی بازی کنی و غذاهای خوشمزه برای من و بابایی بپزیچشمکخوشمزه

اینم تخت خوشگلت که مامانی برای دوختنش کلی زحمت کشید..محبت البته از دایی سعید بابت الگوهای حیوانات ممنونبوس

و داخل کمد لباست که مامانی کلی برات خرید کرده بود و سفارش بعضی از لباسهات و از ترکیه که من و بابایی رفته بودیم داده بود البته اون موقع هنوز جنسیت شما معلوم نبود عشق مامانگیج بعدا که خرید کردیم دیدم همه رو صورتی گرفتم خندونکچشمک


البته اون پاپوش صورتی و زرد سوغات سفر دوم بابایی از استانبول که برای شما کادو آورده بودچشمک

عزیزم و در آخر مبل اتاقت که با فرش ست بود البته مامانی مبل و میز و در لحظه آخر به خاطر کمبود جا عوض کرد با کلی ناراحتی و صحبت من که راضی شد..

عزیز دل مامان امیداوارم به سلامتی استفاده کنی و از مامانی و بابابزرگ بخاطر کلیه وسایل که برات با سلیقه تموم خریدن ممنون.بوسمحبت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)